Jak wspomniałem w dniu wczorajszym, mam w okolicach Radomia problemy z zasięgiem internetowy. W dniu dzisiejszym, skoro mój telefon milczał, sam zadzwonić do BOK Orange.
Kolejny raz to samo wybieram rozmowę z działem technicznym, a łączony jestem z innym działem – widzę że to już taki standard, a wybieranie tonowe przed połączeniem to po prostu pic na wodę tylko po to, aby wydłużyć czas rozmowy.
No ale jak już się skontaktowałem z działem technicznym, miła Pani przekopywała się przez moje zgłoszenia, aż w końcu odnalazła to właściwe. Dowiedziałem się, że:
Technikom Orange znany jest problem zbytniego obciążenia sieci i problem ma być w najbliższym czasie naprawiony.
Niestety nie dowiedziałem się ile potrwa ta naprawa, w związku z tym postanowiłem zgłosić reklamację do Orange, bo skoro wcześniej działał internet dobrze, a nagle bum i ledwie działa i to w tej lokalizacji na której mi najbardziej zależy, no to przysługuje mi chyba jakaś rekompensata.
Od dnia dzisiejszego operator ma 30 dni na rozpatrzenie mojej reklamacji. Ciekawe jak podejdzie do tematu i jak długo będzie trwała naprawa sieci w interesującej mnie lokalizacji. Na pewno o tym napisze, mam nadzieje że niebawem 😉